Looking for the old Kontakan site? It has been moved to Berkada.com.

Grow your friends list in Kontakan. Invite your friends to join our site! Click here to send an invitation.

اگر می خواهید خانه خود را در آینده بفروشید، طرح رنگ سبز تیره گزینه خوبی نیست. رنگ آمیزی مبلمان به رنگ سبز و آوردن اکسسوری های سبز راه حل های بهتری برای ایجاد طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی با طراوت، دیدنی و مدرن به رنگ سبز است. وقتی می خواهید در جهت طراحی رنگ متفاوتی بروید، تغییر لوازم دکور آسان تر است.

 

سایه های رنگ سبز از گرایش های بسیار محبوب در دکوراسیون هستند. کانی‌های مالاکیت و سنگ‌های قیمتی الهام‌بخشی برای تزیین با کاغذ دیواری در شیراز سبز و رنگ‌های رنگ دیوار سبز هستند. از پاستل های رنگ سبز کم رنگ گرفته تا رنگ های فیروزه ای و سبز تیره، این سنگ های نیمه قیمتی ایده های طراحی رنگی زیبایی را برای هر سبک دکوراسیون داخلی، اندازه اتاق، عملکرد و هر دو جنس القا می کنند. رنگ های سبز همه کاره و ظریف، دلپذیر و مد روز هستند.

لوازم جانبی سبز، کاغذ دیواری در شیراز سبز و رنگ های رنگ اتاق، طراوت و حس عجیب و غریب را در طراحی داخلی مدرن به ارمغان می آورند. طرح‌های سقف، تزئینات کف، رنگ‌آمیزی مبلمان یا رنگ‌های رنگ دیوار در رنگ‌های مالاکیتی، ظاهری غنی و منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنند و در عین حال به طراحی و دکوراسیون داخلی سرزندگی می‌بخشند. رنگ‌های سبز دیواری می‌توانند به هر فضای بزرگ یا کوچک جان ببخشند و به دیوارهای خالی علاقه‌مند شوند.

رنگ‌های مات، بژ، خاکستری روشن، تمام رنگ‌های قهوه‌ای روشن و تیره و ایده‌های تزئینی سفید با رنگ‌های دیوار سبز و وسایل خانه به رنگ سبز بسیار خوب کار می‌کنند. بسیاری از رنگ‌های اتاق دیگر نیز وجود دارند که با رنگ‌های دیوار سبز در رنگ‌های مالاکیتی هماهنگ می‌شوند. رنگ های فیروزه ای روشن و آبی تیره با تمام رنگ های دیوار سبز زیبا به نظر می رسند.

کاغذ دیواری در شیراز قدیمی و کاغذ دیواری های سبز مدرن را می توان با رنگ های رنگ دیوار سبز ترکیب کرد. رنگ‌های طلایی و سایه‌های رنگ زرد آفتابی، تجمل و گرما را به اتاق‌های تزئین شده با رنگ دیوار سبز می‌آورند. رنگ های سبز رنگ دیوار را می توان خلاقانه برای طراحی دیوارهای برجسته خیره کننده استفاده کرد. ایده های دکوراسیون سفید، ملافه، فرش کف و وسایل خانه به رنگ سفید، طراحی داخلی و دکور زیبایی را در اتاقی با دیوارهای سبز ایجاد می کند.

Be the first person like this
Be the first person like this