Looking for the old Kontakan site? It has been moved to Berkada.com.

Grow your friends list in Kontakan. Invite your friends to join our site! Click here to send an invitation.
webi jijio
#1

هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟

 

طراحی سایت شرکتی تبلیغاتی را با طراحی سایت شرکتی اشتباه نگیرید زیرا اگرچه ممکن است هدف مشترک آنها "ترفیع" باشد، اما متفاوت هستند. به عنوان مثال، یک وب سایت برای Sprite وجود دارد که یک نوشیدنی خاص را تبلیغ می کند.

 

این یک وب سایت تبلیغاتی است اما یک طراحی سایت شرکتی نیست. اسپرایت یک برند زیر چتر بزرگ شرکت کوکاکولا است.

 

اکنون، وقتی وب‌سایت شرکتی کوکاکولا را بررسی می‌کنید، تمام مارک‌های متعلق به آنها را نیز خواهید یافت. اما چیزی که آنها تبلیغ می کنند شرکت و ارزش های آن به جای مارک های خاص زیر چتر آنها است.

 

اهداف یک وب سایت شرکتی عبارتند از:

 

به مخاطبان خود مقیاس شرکت را نشان می دهد - چقدر بزرگ است، چگونه شکوفا و در حال رشد است.

ایجاد شهرت - شرکت را به عنوان یک مرجع در صنعت با شهرت ستودنی و پایبندی به اخلاق تجاری تثبیت می کند. به نوعی، روی شهرت برند اما در مقیاس بزرگتر کار می کند.

ایجاد اعتماد - این ویژگی اخلاق شرکت را نشان می دهد، چرا آنها یک شرکت عالی برای حمایت و حتی کار هستند.

تعیین برندهای وابسته - به مخاطب نشان می دهد که کدام مارک ها تحت شرکت آنها هستند (توجه داشته باشید که برندها نباید در کانون توجه قرار گیرند).

در حالی که برای همه در دسترس است، می توانند طراحی سایت شرکتی را بررسی کنند، آنها عمدتاً برای موارد زیر در نظر گرفته شده اند:

 

سهامداران و شرکا

سرمایه گذاران

رسانه های جمعی و مطبوعات

کارمندان

کارمندان بالقوه

مقامات دولتی

رقبا

طراحی وب کسب و کار توسط The Numbers

 

48 درصد از افراد اعلام کردند که  طراحی سایت شرکتی عامل شماره یک در تعیین اعتبار یک کسب و کار است.

تخمین زده می شود که سالانه 2.6 میلیارد دلار ضرر ناشی از یک طراحی سایت شرکتی کند وجود دارد.

94 درصد از بازخوردهای منفی طراحی سایت شرکتی مربوط به طراحی وب است.

73 درصد از شرکت ها روی طراحی سرمایه گذاری می کنند تا برند خود را از رقبا جدا کنند.

هنگامی که در صفحه اصلی شرکت هستند، 64٪ از بازدیدکنندگان وب انتظار دارند اطلاعات تماس شرکت را ببینند.

چه چیزی طراحی سایت شرکتی عالی را می سازد؟

اکنون که می دانید یک طراحی سایت شرکتی چیست و مخاطبان مورد نظر آن چیست، احتمالاً از خود می پرسید که یک وب سایت شرکتی خوب چیست. چندین عنصر و ویژگی وجود دارد که یک وب سایت شرکتی باید داشته باشد.

 

دارای تجربه کاربری تمیز و حرفه ای است

 

مهمانان طراحی سایت شرکتی شما در عرض چند ثانیه پس از ورود به وب سایت شما درباره کسب و کار شما قضاوت می کنند. بنابراین، باید مطمئن شوید که آنها می توانند بلافاصله آنچه را که می بینند دوست داشته باشند.

 

باید ظاهری تمیز با مسیرهای ناوبری واضح داشته باشد تا بازدیدکنندگان شما بتوانند با چند کلیک اطلاعاتی را که می خواهند ببینند را پیدا کنند.

 

می‌توانید از یک طرح گرافیکی مدرن یا سبک کلاسیک استفاده کنید، اما مطمئن شوید که ظاهری تمیز و بدون درهم‌کاری دارد.

 

دارای محتوای خوب نوشته شده است

محتوای طراحی سایت شرکتی شما به اندازه طراحی آن مهم است. کپی شما باید در صدای شرکت باشد و با مخاطبانتان طوری صحبت کند که می خواهید شما را درک کنند.

 

بهتر است کپی را به شیوه ای حرفه ای اما همچنان محاوره ای و جذاب بنویسید. از طریق محتوای شما، مخاطب باید بتواند "شخصیت" شرکت شما را تعیین کند.

Be the first person like this
Be the first person like this