Looking for the old Kontakan site? It has been moved to Berkada.com.

Grow your friends list in Kontakan. Invite your friends to join our site! Click here to send an invitation.
behtarinseo
by on May 23, 2022
210 views

رمز و راز قرار گرفتن در رتبه یک گوگل چیزی نیست جز پیش بردن سایت مطابق با اصول سئو.برای رسیدن به رتبه نخست گوگل راهی به جز توجه به شیووه ها و روش های انجام سئو سایت وجود ندارد.سئو از زمان آغاز تا به امروز دستخوش تغییرات بسیاری شده است ، ملاک ها و معیارهایی که امروز برای سئو استفاده می شود در پنج سال پیش جور دیگری بود.

بنابراین به روز بودن در زمینه سئو وبسایت بسیار اهمیت دارد.الگوریتم هایی که گوگل از آن ها برای تعیین کیفیت یک سایت استفاده می کند به طور مداوم در حال تغییر و پیشرفت است ، اما در همه این الگوریتم ها یک چیز مشترک است و آن رفتار کاربر است.

گوگل برای تعیین کیفیت یک سایت و قرار دادن آن در کدام قسمت فهرست نتایج خود از چگونگی رفتار کاربران در آن سایت استفاده می کند.

معیارهای زیادی برای رفتار کاربران وجود دارد که یکی از این معیارها مدت زمانیست که کاربر پس از ورود به سایت در آن می ماند.

طبیعتا اگر کاربران پس از ورود به یک سایت خیلی سریع از سایت خارج شوند این اتفاق برای گوگل به این معنیست که سایت مورد نظر کیفیت خوبی نداشته و با جست و جوی انجام شده توسط کاربران مطابقت ندارد.

به همین دلیل وبسایت ها سعی میکنند با انتشار محتوای طولانی ، استفاده از لینک های داخلی ، استفاده از انواع محتوا(صوتی ، ویدیویی ، تصویری) و طراحی زیبای سایت خود ، کاربران را برای مدت بیشتری در سایت نگه دارند.

یک عامل مهم دیگر که نشان دهنده رفتار کاربران است ، نرخ کلیک نام دارد.افزایش یا کاهش نرخ کلیک نشان دهنده اهمیت و اعتبار و محبوبیت یک سایت است.

برای افزایش نرخ کلیک باید عنوان و توضیحات متای صفحات را به درستی ایجاد کرد و آن ها را به گونه ای جذاب قرار داد تا کاربران ترغیب شوند روی لینک سایت شما کلیک کنند.

یک روش دیگر برای افزایش نرخ کلیک استفاده از داده های ساختار یافته است ، داده های ساختار یافته یک سری نشانه و مشخصات در صفحه نتایج گوگل نشان می دهد و باعث می شود لینک سایت شما متفاوت از دیگر لینک ها باشد و با جلب توجه کاربران نرخ کلیک را افزایش دهد.

عبارت CTR، معادل نرخ کلیک کاربران بر روی نتایج جستجو است. به‌بیان‌دیگر CTR مشخص می‌کند که نتایج جستجو چقدر برای کاربران جذاب بوده است.

سازگار بودن سایت با موبایل

سازگاری سایت با موبایل عامل دیگریست که روی رفتار کاربران تاثیر گذار است ، از آنجایی که امروزه اکثر جست و جوها در گوگل از طریق تلفن های هوشمند انجام می شود ، بنابراین باید قالب سایت با صفحه نمایش موبایل سازگار باشد تا محتوای آن به درستی نمایش داده شود.

اگر قالب سایت به هم ریخته باشد کاربران خیلی زود سایت را ترک می کنند.

Posted in: Education, Entertainment
Topics: سئو
Be the first person like this
Be the first person to like this.
Be the first person like this